معرفی سایت قدرتمند تیداباکس

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

مطمئن ترین راه های کسب درآمد از اینترنت

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم تو را بخشنده پنداشتم و گناهکار شدم تو را وفادار دیدم و هرجا که رفتم بازگشتم تورا گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم تو مراچه دیدی که وفادار ماندی...؟! ******* سلام این جا من و همسرم سعی می کنیم گوشه ای از این دنیای تجارت الکترونیکو به دست بگیریم شماهم اگه دوست داشتید با استفاده از لینکای همکاری درفروش وبلاگ ما میتونید همکار ما بشید. persiancenter.mizbanshop.com parsiancenter.mihanstore.net parsiancenter.sabzgostar.net persiancenter.1002shab.net n3phoenixsis.eslamshop.ir parsianshop.thestore.ir
پریا


نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 409
    بازدید دیروز : 171
    بازدید هفته : 580
    بازدید ماه : 409
    بازدید کل : 166132
    تعداد مطالب : 46
    تعداد نظرات : 4
    تعداد آنلاین : 1



    تیداباکس ساعت GUCCI طرح LOVE
    لینک باکس هوشمند برتر
    تبلیغات پیامکی کسب درآمد

تبلیغات

تبلیغات

معرفی سایت قدرتمند تیداباکس


من تو این سایت هنوز یک هفته هم نشده که ثبتنام کردم اما نسبت به سایت های کلیکی دیگه برتری هایی داره که خدمتون می گم تا دلیل معرفی این سایتو متوجه شید:

سایت کلیکی تیداباکس


اول این که خود این سایت تازه تاسیسه اما با این وجود بسیار قدرتمند شروع کرده
اگه تجربه همکاری در سایتهای کلیکی رو داشته باشید میدونید که عامل اصلی درآمد این سایت ها کلیک روی تبلیغاته و خیلی از همین سایت ها که حتی ازقدیمی ترین ها باشند تعداد کلیک هاشون در روز بسیار محدود و 6عدده
که قاعدتا برای کسب درآمد احتیاج به سرمایه بیشتری داره
اما این سایت کمی متفاوت ظاهرشده 
امکاناتی نظیر ثبت نام دو دقیقه ای در سایت های مرتبطش به شما امتیاز و مبلغی رو هدیه میده
شارژ بخرید و پورسانتشو بگیرید
از فروشگاه تیداباکس خرید کنید و پورسانت دریافت کنید
و نکته مهم دیگه ای که وجود داره پشتیبانی عالی این سایت هست
چون من فکر می کنم پشتیبانی یکی از عامل قدرت سایت هاست مطمئنا شمایی که به دنیای تجارت الکترونیک بیاید وقتی پاسخگویی عالی داشته باشید
راغب میشید ا کارتونو هرچه قویتر ادامه بدید
این سایت این عاملو عالی داره
و دیگه امکاناتی نظیر مسابقات،کار در انجمن و کسب امتیاز و از همه جالب تر
امکان کلی بر تبلیغ به نفع خود شما 

خب اینا همه چیزایی بود که من تو این دو سه روز از این سایت فهمیدم



خب اینم از اطلاعات حساب من تو این مدت دو سه روز:

حساب جاری:553 تومان حساب سپرده:112 تومان امتیاز:790 امتیاز


Heart خب حالا بازم انتخاب با شماست . Heart 

اگه دوست دارید ثبت نام کنید به لینک زیر برید:

http://tidabux.ir/?r=651999164



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .